01 September 2012

50 de bani

Nu am o colecție impresionantă, însă adun monede și bancnote din toate timpurile și țările. Poate o să detaliez altădată și o să postez piesele mele preferate, însă acum vroiam să scriu despre moneda de 50 de bani, care a fost reeditată în trei emisiuni (de la stânga la dreapta): 2010 (Aurel Vlaicu), 2011 (Mircea cel Bătrân) și 2012 (Neagoe Basarab). Prima oară când am pus mâna pe cea cu Aurel Vlaicu am crezut că este vorba de o monedă jubiliară, însă am văzut că sunt și în circulație, la fel și celelalte. 

Habar nu am care e treaba cu ele, dar ceva îmi spune că ultimele două sunt sponsorizate de BOR, că prea au biserici pe ele.

1 comment:

  1. Interesant!Mi-au trecut, probabil, prin mana toate aceste emisiuni de monede de 50de bani, dar n-am bagat de seama.

    ReplyDelete